Som abonnent får du faste forsendelser tilsendt portofritt hver fjerde måned for kun kr 199,50 pr måned (totalt kr 798 for 4 måneders forbruk). Du sier selv fra om du vil endre noe med abonnementet ditt. Vi må ha informasjon fra deg per telefon, brev eller e-post senest 4 uker (2 uker for prøvepakke for 30 dager) etter fakturadatoen for din siste abonnementspakke om vi skal kunne stoppe neste ordre. Vi tilbyr produktet kun i abonnement, men de som ønsker å kjøpe enkeltpakker à 60 tabletter kan få dette hos Life, Vita, Sunkost eller H-Naturkost.
Alle priser er inklusiv merverdiavgift. Våre tilbud gjelder kun for personer over 18 år, dersom du er yngre enn dette må du ha foresattes underskrift for å bestille. Alle våre produkter er godkjent for salg i Norge. Vi tilbyr kun betaling via faktura, som sendes sammen med varene. Våre introduksjonstilbud gjelder kun 1 gang pr husstand og kan kun benyttes for 1 produkt. Betalingsfristen er spesifisert på fakturaens forside. Selv om det sikkert ikke gjelder deg er vi forpliktet til å informere om at eventuelle purringer vil få tillagt det til enhver tid gjeldende purregebyr.
Vi pakker og leverer varene til Posten i løpet av 1-2 virkedager. Deretter tar det normalt 2-5 virkedager før du får varene i postkassen din, alt etter hvor i landet du bor. Du har rett til å heve kjøpet hvis vi ikke leverer varene i tide. Ved hevet kjøp tilbakebetaler vi kjøpsbeløpet innen 14 dager. Vi har varer tilgjengelig for levering, og om det unntaksvis skulle være en utsolgtsituasjon, vil dette være kommunisert tydelig på bestillingssider for det aktuelle produktet.
Det er kun returrett på den første leveransen du får. De neste varene er identiske med den første varen, og det er derfor ikke returrett på de forsendelsene du mottar etter første leveranse. Vi må ha informasjon fra deg pr telefon, brev eller e-post senest 4 uker (2 uker for prøvepakken) etter fakturadatoen for siste abonnementspakke om vi skal kunne stoppe neste ordre.For å benytte returretten kan du ringe 21 02 95 00 (man-fre 08-16), sende e-post: kundeservice@lectinect.no, eller sende brev til Kundeservice Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS, Postboks 400, 4894 Grimstad. MERK: Abonnementspakker som returneres oss uten vår forhåndsgodkjennelse, blir sendt tilbake til deg, og kan bli belastet med et ekstra omkostningsgebyr på totalt kr 198, for å dekke våre kostnader ved håndtering av returen og porto/ekspedisjon ved utsendingen.
Etter ditt første kjøp, får du som kunde hos oss et automatisk og gratis medlemskap i Lectinect Fordel. Medlemskapet gir deg alltid fri frakt og levering rett til postkassen. Du mottar eksklusive kundefordeler, rabatter og VIP-tilbud. Du kan bli kontaktet via brev, telefon, e-post, sosiale medier og SMS for å bli informert om våre tilbud og medlemsklubbfordeler fra Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS, Skagerak Gruppen AS (eiere av Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS) og våre nære samarbeidspartnere. Du kan alltid avmelde deg fra framtidige nyhetsbrev i forbindelse med mottak av nyhetsbrev.
Vi forbeholder oss retten til mindre prisjusteringer underveis i abonnementsperioden.
Vi er medlem av Virke e-Handel, som har strenge krav til medlemmenes ansvar overfor sine kunder og til kjøpsbetingelsene. Se etter bedrifter som er medlem her eller er sertifisert hos Trygg E-handel når du handler på internett eller postordre – da risikerer du ingenting! Du vet at det står et seriøst firma bak og det gir ekstra kjøpetrygghet!
Dersom en vare har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er normalt 2 år etter at du mottok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år utvides reklamasjonsfristen til 5 år. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed i rimelig tid etter at du oppdaget eller burde ha oppdaget feilen. For eventuelle reklamasjoner bes du henvende seg til vår kundeservice – telefon 21 02 95 00, epost: kundeservice(at)lectinect.no, eller pr brev til: Kundeservice, Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS, 4894 Grimstad. Ved godkjent reklamasjon sender vi tilbake beløpet innen 14 dager. Vi følger Forbrukertvistutvalgets policy ved eventuelle tvister. Dersom du er misfornøyd med vår klagebehandling, kan du kontakte Forbrukertilsynet (forbrukertilsynet.no).
For abonnement gjelder dette kun dersom du angrer på opprettelsen av abonnementet, og derfor kun ved første leveranse. Forbruker kan gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt ihht Angrerettsloven og varen er mottatt. Pakken må returneres uåpnet, og forsegling må ikke være brutt siden vi leverer kosttilskudd med tidsbegrenset holdbarhet. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Ved bruk av Angreretten sender vi tilbake beløpet innen 14 dager. Returkostnader må imidlertid forbruker bære, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen, eller tjenesteyteren i henhold til avtalen har levert en erstatningsvare, fordi den bestilte vare ikke var tilgjengelig. Vi sender Angrerettsskjema sammen med den første abonnementsordren. For å benytte angreretten kan du ringe 20 02 95 00 (man-fre 08-16), sende e-post: kundeservice@lectinect.no, eller sende brev til Kundeservice Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS, Postboks 400, 4894 Grimstad.
Lectinect – Vision Healthcare Nordic AS og ev. datterselskap er ansvarlig for behandling av personopplysninger du legger igjen på våre nettsider. Vi behandler disse opplysningene på en sikker måte. Les vår personvernerklæring her.
Videresalg av våre produkter kan kun skje etter vår forutgående og skriftlige godkjenning. Brudd på dette kan bli bragt inn for domstolene.
Hjem | Personvern | Vilkår | Innhold